Accident mortal al local dels Xiquets del Serrallo

Darrera actualització a les 15.28h

1
1036

Un home ha mort aquest matí a Tarragona durant el desmuntatge de la xarxa d’assaig dels Xiquets del Serrallo al caure l’estructura metàl·lica sobre tres persones que hi estaven treballant. L’home, de 51 anys, era exregidor d’ERC a l’ajuntament de Gavà i membre dels Castellers de Gavà des de 2015, segons ha informat la secció local del partit.

Els fets han succeït aquest matí i els altres dos afectats, membres de la colla del Baix Llobregat i dels Xiquets del Serrallo haurien quedat ferits, però sense gravetat tal com ha informat el conseller d’Interior, Jordi Jané, que es trobava per la zona i s’ha volgut acostar al lloc dels fets per interessar-se per l’estat dels ferits i conèixer els detalls d’aquest malaurat accident. L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha explicat que els fets han passat quan els membres de les dues colles castelleres estaven recollint una xarxa de seguretat i la seva estructura metàl·lica al local d’assaig, amb l’objectiu de traslladar-la a Gavà. En un moment donat l’estructura “se’ls ha vingut a baix” i un casteller de la colla de Gavà ha resultat mort.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat tres dotacions dels Bombers, cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre ambulàncies del SEM, i efectius de la guàrdia urbana de Tarragona, de la Policia Portuària i de Protecció Civil.

Actualització 14.42h | Els Xiquets del Serrallo emeten un comunicat de condol als familiars del casteller i confirmen l’evolució positiva dels ferits, els presidents de les dues colles.

Foto de @kannon84

 

Llegeix també  L'agenda castellera del cap de setmana del 5 i 6 d'abril
Article anteriorCap de setmana casteller amb 5 propostes
Article següentLa gamma alta de 7, protagonista a Sant Cugat
Josep Torreño
Casteller des del 1991, em vaig vincular als mitjans el 1995, on vaig copresentar el programa 'Al so de la gralla" de Ràdio Vilafranca. Del 1997 al 2001 vaig conduir espais i retransmissions castelleres a la Cadena SER Penedès-Garraf. El 1999 vaig presentar la temporada del programa de 'Va de Castells" a Vilafranca Televisió. Del 2013 al 2017 vaig copresentar el 'Va de Castells' a Ràdio Vilafranca. Actualment continuo vinculat participant en tertúlies i retransmissions castelleres de l'emissora municipal de Vilafranca i al programa "Gamma Extra". He col·laborat en mitjans escrits, i el 2014 com a comentarista en retransmissions en directe La Xarxa de Televisió Local. Des del 2015 sóc el responsable del digital elMonCasteller.cat.

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.