El vestíbul del Teatre Tarragona ha estat l’escenari de la presentació de l’etiqueta del Vermut Casteller, que ha reunit a més d’un centenar de persones. La guanyadora del disseny entre les 120 propostes presentades és Carla Elías, tal com es va anunciar fa unes setmanes, que durant la presentació de l’etiqueta ha recollit el premi en metàlic de 300€ i el seu pes en ampolles de Vermuts Miró.
L’etiqueta
L’autora de l’etiqueta ha explicat que volia plasmar “la diversitat de colors que podem veure en una plaça castellera” i ha agraït a Vermuts Miró la convocatòria del concurs. Per la seva banda, el gerent de Vermuts Miró, Carles Prats, ha explicat que el Vermut Casteller ha estat una aposta de l’empresa amb un producte propi dedicat al fet casteller.
A l’acte també hi ha estat present el president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya, Jordi Grau, que ha agraït a Miró l’interès en vincular-se amb el món casteller a través de la marca «Castells. Colles Castelleres de Catalunya», en el que és un nou producte llicenciat de l’ens que agrupa totes les formacions del món casteller. L’amfitriona de la presentació ha estat la Consellera de Festes de l’Ajuntament de Tarragona, Begoña Floria, que ha reivindicat el pes destacat de Tarragona en el món casteller i ha subratllat la relació de la ciutat amb la tradició vermutera.