Per les vacances de Nadal la Colla Joves Xiquets de Valls oferirà el seu local en forma de 30 beques menjador per a nens i nenes de 6 a 12 anys amb risc d’exclusió social.
El local de la Joves obrirà les portes aquestes vacances de Nadal per tal d’oferir 30 beques menjador a nens i nenes de 6 a 12 anys amb la intenció de cobrir el buit que es produeix durant les vacances pels alumnes amb beca menjador.
Publicitat
Aquest servei de menjador cobrirà els dies 27, 28 i 29 de desembre i serà un servei gratuït pels nens i nenes. Les despeses aniran a càrrec de la Colla. Els beneficiaris seran alumnes que durant el curs estan becats al menjador escolar però que en època de vacances queden sense aquest servei necessari.
Publicitat