Els Nens del Vendrell celebren divendres l’Assemblea General i l’Assaig Solidari

0
838

Els Nens del Vendrell celebren aquest divendres 26 de gener l’Assemblea General Extraordinària, després que el mes passat no es va presentar cap candidatura per encapçalar la colla en els dos propers anys. Els Nens van obrir uns processos participatius al voltant de les dues grans àrees de la colla, l’administrativa i la tècnica, i ara convoquen, de nou, una Assemblea General Extraordinària per a la presentació de candidatures i nous projectes. A les 20:30h hi ha la primera convocatòria i a les 21 la segona.

Torna l’Assaig Solidari

Posteriorment, a les 22h, comencen la temporada amb l’Assaig Solidari, tal com s’ha anat celebrant durant els darrers anys. És una ocasió per retrobar-se tots els integrants de la Colla i, a la vegada, per una causa en favor del projecte Fem Pinya de l’Ajuntament del Vendrell, el qual els de la camisa vermella s’hi han compromès des del primer moment. El projecte Fem Pinya és una iniciativa per poder dotar de beques menjador tots aquells infants amb dificultats econòmiques del Vendrell.

Com cada any, s’han fet unes xapes i imants solidaris que, pel preu de 2,00€, contribuiran a recollir fons durant l’assaig. A més, es sortejarà una nit amb encant entre tots els assistents que participin a la porra solidària.

L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde, Martí Carnicer; la regidora de Cultura i Festes, Eva M. Serramià, i Rafel Gosálvez, regidor de Governació i Serveis Socials de l’Ajuntament del Vendrell.

Després de l’assaig solidari, els Nens duran a terme, com cada any, els tallers de preparació d’inici de temporada. Un espai on els nous castellers i tothom qui vulgui acostar-se al món casteller tindrà la possibilitat de familiaritzar-s’hi.

Els nous tallers es celebraran els divendres 2, 16 i 23 de febrer. Aquest any els Nens del Vendrell treballaran amb un format que dividirà els tallers en dues parts. Una primera on es prioritzarà la formació tècnica i una segona on es començaran a provar les primeres estructures de l’any.

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.