Dijous, 12 desembre 2024

Nova campanya dels Minyons de Terrassa per convertir-se en un referent del país

|

Els Minyons de Terrassa posaran en marxa aquest cap de setmana una nova campanya de comunicació amb l’objectiu de donar-se a conèixer per la comarca però també arreu del país. Ho faran donant continuitat a la campanya #SomLaColla, engegada l’any passat, i aquesta vegada utilitzaran cinc cartells amb referències per tots els catalans, com el caganer, l’ase català o la Sagrada Família, entre d’altres.

A partir de la setmana vinent es donarà el tret de sortida de la campanya a les xarxes socials i cada setmana faran públics aquests cartells, que s’editaran en diversos formats, a més d’un vídeo que estrenaran aquesta nit a l’assaig amb la presència del Conseller de Cultura, Santi Vila.

Publicitat

L’objectiu, segons Aleix Satorras, de l’agència Evil Love i director de la campanya, és seguir creixent, omplint el pati d’assaig i les places, i a la vegada que sigui “una campanya de lideratge en aquest sentit i que el que estiguem projectant sigui que el món casteller és algo que representa a Catalunya”.

Llegeix també  Les cures, els rols de gènere i l’arrelament de persones nouvingudes, protagonistes de la VI jornada d’equitat del món casteller
Publicitat

Subscriu-te al canal de WhatsApp!

Segueix-nos a les xarxes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Més notícies