Els Minyons de Terrassa posaran en marxa aquest cap de setmana una nova campanya de comunicació amb l’objectiu de donar-se a conèixer per la comarca però també arreu del país. Ho faran donant continuitat a la campanya #SomLaColla, engegada l’any passat, i aquesta vegada utilitzaran cinc cartells amb referències per tots els catalans, com el caganer, l’ase català o la Sagrada Família, entre d’altres.
A partir de la setmana vinent es donarà el tret de sortida de la campanya a les xarxes socials i cada setmana faran públics aquests cartells, que s’editaran en diversos formats, a més d’un vídeo que estrenaran aquesta nit a l’assaig amb la presència del Conseller de Cultura, Santi Vila.
L’objectiu, segons Aleix Satorras, de l’agència Evil Love i director de la campanya, és seguir creixent, omplint el pati d’assaig i les places, i a la vegada que sigui “una campanya de lideratge en aquest sentit i que el que estiguem projectant sigui que el món casteller és algo que representa a Catalunya”.